da diana dream's

Apr 22, 2010



terasa mahu cerita kisah gedik aku ini...

mahu approve ke tidak ye??
masa mula2 tengok info dia, suka la tengok status single die tu...
tapi kan, bila tengok2 balik...
ehrrrmmm...~

bukan tak nak, tapi bila tgok ada pic dia dgn awek dia dulu aku jadi tak mahu pulak approve...
kenapa ye aku ni gedik sangat??
yang aku punya pic gedik-gedik dengan laki tu boleh pulak??
suka hati dia la dia nak letak pic awek dia, ehhh2, awek dia yang letak pic mereka berdua...

perlu ke ada perasaan begeni??

kenapa aku rasa seperti ini bila tengok itu semua??

tamak nye aku ni, kan aku pon dah bahagia,
kenapa ada rasa ini pulak tengok dia bahagia dengan orang lain??

hati oh hati...

perasaan oh perasaan...

jiwa oh jiwa...

apa mahu mu sebenarnya ya???




:: teringt pulak zaman dulu2, pergi sekolah sama2...ahahaks~ ::

No comments:

Post a Comment