da diana dream's

Oct 13, 2010

: : tunjukan aku : :

boneca - tunjukan aku

muzik dari jiwa

lagu dari hati

cerita sepurnama

canda dan menangis

belum ku selami

caturan terjadi

lelah di pukul badai

apa mungkin terlerai

oooh ohh oooh...

soalan tersendu

balas hampa bisu

tuhan, tunjuk sesuatu

apa dia yang satu itu?

tunjukkan aku

tunjukkan aku

apa bisa ku cinta

kamu seperti mana

aku dicinta kamu?

aku di jaga kamu?

atau kamu terlalu

indah buat diri ku

beda dari diri ku?

aku pon tak menahu

soalan tersendu

balas hampa bisu

tuhan tunjuk sesuatu

apa dia yang satu itu?

tunjukkan aku

tunjukkan aku

apa bisa ku cinta

kamu seperti mana

aku di cinta kamu

aku di jaga kamu

atau kamu terlalu

indah buat diri ku?

beda dari diri ku

aku pun tak menahu

apa bisa aku ku cinta

kamu seperti mana

aku di cinta kamu

aku di jaga kamu

atau kamu terlalu

indah buat diri ku

beda dari diri ku

aku pun tak menahu3x

apa bisa ku cinta3x

tuhan tunjukkan aku...

: : tunjukkan aku : :

No comments:

Post a Comment