da diana dream's

Oct 10, 2010

kau hebat, aku TIDAK!!!!




kau memang hebat,superb bagus,aku tahu semua itu. Ramai lagi yang lain pun tahu akan hebat kau itu, tak perlu kau jaja lagi kisah hebat kau. Memang kau sangat hebat. Disayangi ramai, dikasihi yang terhormat, disenangi rakan dan taulan, mungkin juga kau dihormati yang terhormat. Aku? Aku tak, langsung tak. Aku tak reti nak bermuka- muka, aku memang buat muka taik kalau aku jumpa orang bermuka- muka ni, orang macam kau, kawan- kawan kau yang muka nya bertalam tiga, empat, lima atau juga mungkin enam belas muka di wajah kalian. Hebatkan kalian?? Sumpah, aku kagum sama hebat kau, kau dan kau semua.





tak apa, itu kelebihan kau dan taulan yang sewaktu dengan nya. Aku tak perlu ramai kawan macm kau. Memang bilangan kawan yang sayang aku tak ramai macam kau, entah- entah tak ada waima sezarah pon manusia dalam kampus kebanggaan ini yang mahu kawan aku.Tak apa, yang aku ada ni pon sudah memadai buat aku tumpangkan lelah aku. Kau ada gaya, ada rupa, ada segala yang tak aku miliki. Kau hebat kawan,memang hebat itu layak untuk kau.




ok, aku tahu tajuk tesis aku tak hebat macam kau. Kau punya tajuk memang intelektual, hebat bagai pelajar ph.d. Tak ada sapa yang boleh kalahkan kau, comfirm A nanti untuk kau dan tesis kau. Pasti bangga emak kau kandungkan kau, mendabik dada ayah kau bila kau konvo nanti. Tak macam aku, tajuk tesis aku macam karangan budak darjah dua. Karanagan yang nanti salah kosa katanya. Salah susun barisnya. Yang salah fornt nya. Tak apalah, memang tajuk tu yang aku mampu buat setakat ini. Aku baru budak digree, ijazah pertama. Baru bertatih, itu pun yang perlu di pimpin tangan. Yang perlu diawasi takut tersungkur mencium bumi.




: : ok, aku memang tak hebat pon : :

No comments:

Post a Comment