da diana dream's

Feb 6, 2011

:: cinta baru saya ::

Biar orang kata untuk aku jatuh cinta pada cupcake ini sudah biasa pada lain2 orang, sudah banyak yang jatuh cinta pada comel fizikal dan enak rasanya terlebih dahulu sebelum aku mula jatuh cinta, sudah tidak ada istimewa untuk jatuh cinta pada benda yang sudah terlalu biasa seperti ini kerana terlalu ramai yang cintanya jatuh pada tempat yang sama seperti aku lewat masa kini. Tak mengapalah, untuk kelewatan cinta aku ini dan ini hasil cinta aku yang masih terlalu baru mahu berjinak2 dalam dunia kecomelan cupcake ini. Masih tersangat comot dah terlalu banyak kurang pada design dan coarak yang teramatlah simple memandangkan kekurangan modal mahu mendapatkan kelengkapan nozle yang sempurna.


buat kakak ipar: puan siti nurhazrina

ini hasil pertama sebulan yang lalu




percubaan kedua bersama ibu dan kakak ipar

buat kamu si "chintahati"





:: berusaha cukupkan simpanan buat nozle2 yang baru ::

No comments:

Post a Comment