da diana dream's

Feb 13, 2011

~ arkib oh arkib ~

Ehemm- ehemm, dengan ini pengumuman ingin di buat bahawa aku telah pon melangkah ke arkib negara juga akhirnya, dengan berbaki lagi 2-3 bulan sebagai pelajar University of Malaya. Owhh..kedengaran sangat lah teruk bukan? Pelajar tahun akhir di semester terakhir baru melangkah ke singgahsana arkib yang berlokasi di Jalan Duta tersebut. Rupanya teramatlah dekat dan mudah ke lokasi tersebut dari UM, tak perlu susah- susah mencari jalan, itu pon setelah mendengar penerangan dari Bob. (Tq ya adik bongsu) Terima kasih yang tak terhingga juga pada mak cik guard beruniform biru muda yang lagaknya mengalahkan polis di jalanan. Sekalung bunga penghargaan buat si manis penyambut tetamu yang ramah menerangkan segala kemusykilan dan kegugupan yang dialami. Terima Kasih juga buat seniorita Encik Razali bersama si buah hatinya yang dikasihi, kerana menunjukan arah ke bilik air buat saya walaupon tatkala itu beliau mengatakan "ko ingat muka aku ni muka jamban ke" dengan agak kuat sehingga dipandang- pandang oleh penyelidik lain. lantas, Tutor Madya kesyangan di Jabatan Sejarah Uneversiti Malaya cepat- cepat tutup mulut dengan kedua2 tangannya. Terhambur pula gelak besar aku. Syhhhhh!!!!!. Ok, fine, aku diam, abg Zali pon diam. Jalan terus ke toilet. hahahahhahaha, sangat kelakar, xmoh ckp banyak lgi......opsss sebelum terlupa, tq buat kamu yg menjadi pemandu dan sanggup menunggu diluar ya~
dan ini adalah bukti bahwa aku telahpon melangkah ke arkib Negara Malaysia.
:: bila pula mahu ke FRIM, Kepong ya? ::

No comments:

Post a Comment