da diana dream's

Jan 9, 2011

~engkau yang tak pernah aku salahkan~

:: engkau yang tak pernah aku salahkan ::




Salah aku bila aku sukar lafaz maksud hati sendiri
salah aku bila aku ingat engkau erti perasaan hati
salah aku bila aku mohon engkau fahami ekspresi
salah aku bila aku sukar mengerti
salah aku bila aku biar kau tunggu aku sendiri





bukan salah dia bila kini engkau tidak disamping
bukan salah engkau bila aku kini terasing
bukan salah dia bila engkau mula berpaling
bukan salah engkau bila aku mula merunsing
bukan,bukan...
semunya bukan salah engkau juga bukan salah teman baru mu




terima kasih untuk kisah yang seketika
terima kasih untuk indah yang sementara
terima kasih untuk kasih yang bersahaja
terima kasih untuk anganan yang temani malam-malam aku
terima kasih untuk pengajaran hebat yang akan dikenang aku
terima kasih untuk senyum hebat engkau buat aku
terima kasih untuk pernah engkau biar aku pinjam bahu mu
terima kasih untuk cuping telinga yang mendengar resah aku
terima kasih untuk masa- masa yang engkau isi buat temani aku
terima kasih untuk perhubungan yang singkat ini






:: Melangut ke atas. Kira hitung jumlah bintang di dada langit, terkenang ceritera semalam,
sesemester yang sudah. Membelek catatan hati dalam diary merah, buat aku tersenyum mengenang ikhlas jujur dan rendah hati serta tinggi budi pekerti kamu. Hingga mampu menawan aku sekeluarga ::

:: mungkin hadir kamu untuk uji duga hubungan yang sedia ada ::

No comments:

Post a Comment