da diana dream's

Nov 29, 2010

ok fine!





Terpempan, terdiam membisu, terduduk tak berkata, aku saat itu. Sungguh jika itu mahu kamu, sungguh itu pinta kamu? ya, silakan memohonya dari aku kerana aku sangat bisa dan lapang dada memberi apa pinta mu. Sudah aku letih dengan langkah kamu, sudah aku lelah sama ikot rentak mu. Aku penat menari ikot irama kamu. Selamat bebas dari sisi indah aku. Aku mahu kau selalu bahagia juga tenang tanpa aku di ruang susuk kamu. Biar aku di sini, sendiri- sendiri tak berteman kamu. Biar aku tetap disini seorang- seorang tak berpimpin sama kamu. Aku bisa sendiri bila itu mahu kamu. Tapi aku tak bisa biar kau sendiri- sendiri bila itu mahu kamu. Lebih indah bila sendiri- sendiri kita nanti itu tanpa rajuk rengek manja aku merimaskan sisi tenang hendak kamu. Kerana aku tidak bisa lepas bebaskan kamu sendiri- sendiri bila aku masih teguh dibelakang kamu. Aku tidak bisa lihat kamu seorang- seorang sendirian meratap sedih juga hiba bila aku masih ada dalam ruang susuk kamu. Aku akan jadi manusia yang tidak akan tenteram tanpa aku erti akan resah jiwa kamu. Aku akan terus jadi perempuan pendesak untuk faham akan gelora hati kamu. Maaf bila kamu rimas sama rengek manja aku. Maaf bila kamu letih fahami aku resah jiwa kamu. Maaf bila kamu getik lihat rajuk rindu aku sama kamu. Maaf bila aku bukan pejuang suci. Aku juga kamu masih belum di garisan permulaan tapi kita sudah mengangkat bendera putih melaungkan kegagalan untuk keakhiran impian.



:: ok fine ::

No comments:

Post a Comment